Sider

tirsdag den 24. januar 2012

DIY - kjole



Igår lavede jeg denne kjole, som jeg har glædet mig meget til at se resultatet af. Jeg fandt opskriften på sofiesblog.dk her. Jeg beklager den ringe billedkvalitet, men jeg er selv blevet rigtigt glad for resultatet! :-) Jeg havde den på idag og det kunne godt være at der kom et lille "dagens" indlæg ind en af dagene :-) 
Det er en super nem og virkelig fin og dejlig hverdagskjole, og kort og godt handler det bare om at: 
1. købe noget sort jersey stof (1x1,5 m) 
2. folde det på midten og klippe det ned til ca 70 cm i bredden. 
3. sy det sammen i siderne på nær de øverste 20cm som skal blive til ærmer. 
4. måle til halsen og klippe den. 
5. Vende vrangen ind og tage den på! :-)

Opskriften på Sofiesblog er meget bedre og billederne er også bedre :-) 
God arbejdslyst! 

1 kommentar:

  1. Ej hvor er den blevet fin... vil meget gerne se den i virkeligheden :) sådan må jeg nok også selv se at få lavet :)

    SvarSlet