Sider

mandag den 9. januar 2012

Pakker på vej!

Så er der faktisk hele TO pakker på vej til mig lige i øjeblikket! :D det er skønt! 
Jeg har bestilt disse to kjoler og dette par strømpebukser fra Asos.com :

Her er en lille smagsprøve og jeg tror at jeg vil lade de andre være en overraskelse indtil de ankommer. :)


Jeg glæder mig rigtigt meget til at se den på!

Den anden pakke har min kusine og jeg lige bestilt sammen, og dermed delt portoen, i dag. Den indeholder to par af de her super fede støvler, som jeg bare har ledt efter i noget der føles som hundrede år, og nu tror jeg at jeg har fundet de helt rigtige! 
Jeg glæder mig til at de kommer og min kusine siger at de nok er hos mig allerede i weekenden! :D 

Der kommer indlæg når de er modtaget! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar