Sider

onsdag den 11. januar 2012

Lidt gaver....

Her kommer så det første indlæg af mange, om mine mange gaver. Jeg har simpelthen fået så mange gaver, fordi jeg havde 18-års fødselsdag en måned inden jul, så året har været en god "høst" for mig :-)

Det første jeg vil vise jer, er nogle gaver jeg fik af min mormor. 






Min mormor var i Peru på min fødselsdag så hun kunne desværre ikke være med til festlighederne, men det betød altså bare nogle super lækre gaver til mig fra Peru! Jeg fik nemlig den sølvskål af hende i fødselsdagsgave, som hun havde haft med hjem derfra. Sølvøreringene er også nogle hun har købt i Peru. Dem er jeg helt vildt glad for. Jeg har faktisk haft mindst én i hver dag siden jeg fik dem juleaften. De er helt vildt rare at have i, fordi de er solide og derfor lidt tunge i det, men på en rigtig god måde, hvis i forstår.  Så man kan mærke at der er gods i ! :-) 

1 kommentar: