Sider

tirsdag den 24. januar 2012

Ny kagebog

Idag kom postmanden med denne fantastiske samling opskrifter på de flotteste kager og lækreste brød! Bogen hedder "a piece of cake" og er skrevet af Leila Lindholm. (kan købes her)
Den er fyldt med de flotteste billeder og den er virkelig en drøm bare at bladre i. 
Jeg har ikke nået at prøve den af endnu, men jeg har allerede udvalgt nogle som SKAL prøves i den nærmere fremtid :-) Jeg glæder mig helt vildt! 

American æblepie

Citronkage med hindbærmarengs 

Der er rigtigt mange fine muffins og cupcake opkrifter. Og jeg er helt vild med billederne i denne her bog! Jeg glæder mig til at jeg har en anledning til at lave sådan et fantastisk kagebord :-)

 Denne New York Blåbær Cheesecake glæder jeg mig især til at prøve af :-)

Jeg laver nogle fine indlæg om prøverne :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar